marți, 15 decembrie 2009

Scrisoare pentru Mos Craciun


...draga Mos Craciun...bai mosule, vezi ca anu asta am fost cuminte, si e si zapada anu asta...a nins pentru mine mosule, da nu-i de ajuns, eu te vreau pe tine...sa-mi aduci ceva nesemnificativ acolo, da sa-mi aduci.Poti sa-mi aduci niste...un liceu in carantina(daca vrei tu sa fie chiar ala unde invat eu, sa stii ca nu ma supar), si mosule...sa stii ca eu n-am chiulit de la scoala(decat de la sport, mosule...da nu se pune, zic)si daca tot vii sa aduci ceva si pentru ...calculatorul meu(altu' daca vrei), si fa ceva cu bacu' asta mosule, ca asa nu se mai poate.Hai ca nu vreau multe , si vezi si tu ca astea sunt lucruri nesemnificative...si e si zapada mosule

1 vorbe goale:

Anonim spunea...

hai k ti-a adus mosu acolo....

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator