sâmbătă, 19 decembrie 2009

Iarna pe ulita...

...a-nceput de ieri (sa cada)....iarna a venit asa cum este normal cu frig si multa zapada,ceea ce e normal , da de mult timp nu le-am mai avut pe amandoua, si frig si zapada.Zapada arata frumos, are dimensiuni neobisnuite, de pana la un metru, da daca poate sa vina Mos Craciun, induram si asta.nu prea ne place sa facem patru ore o distanta pe care in mod normal o facem in 15 minute,whateva' sa vina mosu.Cu ocazia primei ninsori, a venit prima propunere de bataie(cu bulgari)...daca nu stiati eu mereu luam bataie...acuma asta nu-i nimic, da' vroiam sa dau si eu macar...nope, eu nu apucam,cel mai mic copil cel mai...cel, pe mine reusea sa ma bata...Acum de ce sa nu recunosc eu sunt impotriva violentei, de ce sa ne batem, nu putem sa ne...uitam cum ninge?
Sunt si niste mici dezavantaje cand ninge:
  • ninge
  • este gheata
  • daca este gheata cade...pre2u
  • daca ninge tot pre2u ia bataie, si toti raufacatorii vor sa o tavaleasca prin zapada
  • ninge
  • probabil nu gasesti medicul stomatolog
  • sigur nu-l gasesti daca tasia nu cedeaza la rugamintile lui pre2u
  • rugaminti care sugerau sa mearga luni la dentist, inainte sa vina iarna maica
  • si daca nu ajungi la dentist pre2u face crize ca risca sa piarda de la 2 pana la toti dintii maica, ca asa-i la batranete maica
deci in concluzia iarna este total impotriva mea, am zis.
P.S daca nu stiti cine-i pre2u faceti presiuni asupra lu tasia sa lase maica un comment acilea, ca ninge maica, si este gheata , si pre2u cade maica, zic de geaba are frane cand urca muntele ca pe gheata nu functioneaza
P.P.S.aci nu mai am nik de zis...da' cand vrei sa fie postarea mai lunga adaugi cate un P asa de la noi, ca e gratis(=moca;=de geaba)

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator