luni, 7 decembrie 2009

...dupa Mos Nicolae...

...venira Mos Nicolae...la unii( de fapt daca nu porti numele Sf Nicolae, slabe sanse sa mai primesti ceva de la o anumita varsta...eu sunt printre ăi norocosi).Anu asta s-au intamplat...multe de Mos Nicolae...am aflat noutati despre mine(si nu numai)...m-am enervat si mi-a trecut...dar pt astia amatori de glume proaste, pentru cei cu zambete diabolice pe chip, pentru cei care stiu cum sa scoata din sarite pe cineva, pentru cei care spun minciuni(neadevaruri) cu un zambet tamp pe fata (nu este aceeasi persoana)...ALTA TREABA NU AVETI???...eu nu fac de-astea...si pentru ca cei despre care scriu eu aici oricum nu citesc, nici eu nu stiu dc ma cert singura p-aici...oricum ma simt destul de bine vorbind singura acilea...
P.S. las' ca vedeti voi reclama negativa

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator