luni, 21 decembrie 2009

...incongruenta fenomenologica si introspectiv cromatica

mai toata lumea scrie ca a venit iarna(cand spun toata lumea ma refer inclusiv la mine), da inainte sa vina iarna am apucat sa mergem la patinuar...fu o seara faina, in care eu am patinat cel mai bine,adica ce spun, am zburat de-a dreptul, pe patinuar.Cum nu am timp sa mai scriu(m-am plictisit) ia uitati-va la neste poze

cei mai patinatori

Cel mai perspicac patinator..."ia uite cum ma tin eu de margine"

am zis ca zburam?

asta m-a oprit din zbor
P.S. am pus pozele astea pentru ca in afara de mine nimeni din astia din poze nu intra pe blog...rusinica bre
P.P.S.si daca tot nu intra ia sa pun niste poze cu voi, pe care voi nu le-ati vazut(geniala idee)
P.P.P.S.pozele cu mine sunt de anu' trecut...adik anu asta am patinat mult mai bine...
...apropo, titlul n-are nici o legatura cu continutul, e de geaba

4 vorbe goale:

Anonim spunea...

iauite ce bine imi sta mie si lu ioana...nu stiam k estem asa frumosi;;):X

un om simplu spunea...

esteti ma ...esteti frumosi:)

Anonim spunea...

am fost si eu la patinuar si am cazut; de atunci nu ma mai duc:d

un om simplu spunea...

asta inseamna ca o sa imi dai mie biletul?! :)

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator