sâmbătă, 26 decembrie 2009

leapsa

o leapsa preluata de pe singurul blog, care are..."inimi ruginite"
SUNT...ceea ce vad, ceea ce cred, ceea ce simt si gandesc...eu;
AS VREA...sa stiu iarasi ce vreau;
AM...amintiri;
PASTREZ...in gand oameni pe care ar fi trebuit sa uit(si uit ceea ce ar fi trebuit sa retin)
MI-AS FI DORIT...sa indraznesc(nu sa am tupeu);
NU IMI PLACE...sa fiu presata sa iau alegeri;
MA TEM...de ignoranta si prostia tuturor celor din jur;
AUD...un telefon care suna(si la care nu am de gand sa raspund prea curand);
NU CRED...ca mai sunt oameni "frumosi"...si curati la suflet(dar asta nu inseamna ca nu ii caut);
IMI PARE RAU...ca imi spun parerile pe un blog, si nu unei persoane;
IMI PLAC...oamenii care stiu ce vor...si cei modesti;
NU SUNT...ceea ce ar rezulta din unele postari dupa blogu' asta;
NICIODATA...nu o sa-mi uit prietenii;
RAR...ma duc la petreceri(nimeni nu a fost curios sa afle de ce);
PLANG CAND PRIVESC...parinti care nu sunt iubiti de copiii lor;
NU SUNT INTOTDEAUNA...atenta la ceea ce spun prietenii mei;
NU IMI PLACE DE MINE PENTRU CA...nu am curaj sa spun cuiva ceea ce gandesc;
SUNT CONFUZA...intotdeauna, in orice situatie indiferent de imprejurari;
AM NEVOIE...de ambitie(ambitia mea este sa am o ambitie);
AR TREBUI...sa-mi las verisorii sa se joace la calculator, in loc sa scriu pe blog;
AM NEVOIE...sa zic...sa nu zic...ramane atat de certitudini;
NU-MI DORESC...sa fiu uitata de nimeni, cu atat mai putin de cei pe care eu cu siguranta nu o sa ii uit, dar nici nu o sa le spun ca nu vreau sa ma uite...

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator