luni, 14 decembrie 2009

Leapsa...99 de lucruri despre mine

o leapsa gasita...nici eu nu mai stiu pe unde, oricum promit sa revin cu un link cand o sa-mi dau seama, dar mi s-a parut interesanta si iata incep sa scriu despre mine...urmand ca...cei 5 sau 6 cititori ai mei sa se plictiseasca citind
1. Ma numesc Nicoleta.
2. Cand eram mica mi se spunea Tatiana...nu stiu de ce...
3. Profa de romana imi spunea Nicolici...iar eu ii spuneam ei...Nina(stie 12 h)
4. Ma enervez rar, si trebuie sa te straduiesti mult sa ma scoti din sarite(asta-i de bine...uneori)
5. Ascult doua genuri muzicale total diferite: rock si muzica bizantina
6. Nu ascult manele, dar nu-mi place ca asta sa fie un criteriu de caracterizare a unei persoane.
7. Acum ascult Ducu Bertzi.
8. Am citit cartile lui Dan Puric.
9. De fapt il iubesc pe Dan Puric(orice asemanare cu el este pur intamplatoare, si nu duce neaparat la aceleasi "sentimente"...aviz amatorilor)
10. Imi place sa ma plimb.
11. Imi place muntele
12. Sa-l urc pe jos, nu cu masina, oricat de mult efort ar implica asta
13. Citesc ceva in fiecare zi(o carte, zic...nu reviste)
14. ultima carte citita este "terapeutica bolilor spirituale"
15. Mi-e frica de caini
16. Si de broaste
17. Nu-mi plac persoanele care asculta muzica la casti, pentru ca nu dau atentie nimanui(ele peroanele,zic)
18. Cand eram mica(aka...acu vro 2 ani) nu suportam persoanele care purtau ochelari
19.Acu s-au mai schimbat lucrurile...le suport
20. De doi ani port ochelari
21. Da cand nu ma vede nimeni
22. Iubesc copiii.
23. Am vrut sa dau la pedagogie
24. ...Si la Arta-sacra
25. ...si la arhitectura
26. ...si la ASE
27. ...Si la matematica(c'mon)
28. Am renuntat pentru ca m-au convins...anumite persoane
29. Acum astept sugestii de la aceleasi persoane
30. nu am invitat si nici nu o sa invit un baiat undeva...
31. ...astept sa ma invite el...(fara nici o aluzie)
32. in clasa a 8a am vrut sa-i sparg rotile de la masina profei de germana
33. da n-am avut destula vointa
34. imi place desenul tehnic
35. Acum port ochelari
36. Nu-mi place sa merg in cluburi
37. Urasc betivii
38. nu-i suport pe cei care se cred mai buni decat altii(chiar daca esti mai bun...crezi ca vreau sa stiu?!)
39. am preferat intr-o calatorie prin tara, sa urc pe jos 4 km un munte(de fapt au fost vro 6...ca m-am ratacit in padure),in loc sa urc cu autocarul in 15 minute
40. daca ar fi sa repet calatoria, as face acelasi lucru
41. am fost intr-un pelerinaj
42. si a fost frumos...o sa mai merg
43. pentru ca-mi place sa ma plimb am fost intr-o tabara cu persoane pe care nu le cunosteam deloc
44. pot renunta la calculator, si la televizor
45. la telefon nu
46. imi place sa fac fotografii...se spune ca le fac reusite(da'...se spune)
47. nu stiu sa patinez...dar patinez
48. tocmai am invatat o cazatura noua
49. am reusit sa-mi bat profesorul care m-a invatat sah(la sah l-am batut)...am avut profesor bun
50. niciodata n-a recunoscut infrangerea, dar s-a bucurat ca l-am batut
51. am chiulit un semestru intreg la biologie...pentru ca n-am vrut sa fac disectie pe broasca
52. cand eram mica (anu trecut, adica) vroiam sa devin medic legist...m-a corupt colega
53. si eu si ea am renuntat la idee(da oricum ar fi fost fain)
54. ma abtin sa cant...cand este absolut nevoie sa cant fac playback(da nu mai ziceti la nimeni)
55. cand me relaxez pictez icoane(nici de asta nu prea stie nimeni)
56. am luat 10 la olimpiada de roamana
57. sunt la mate-info(...n-am zis ca anu asta)
58. n-am fost la mare, si nici nu vreau sa ma duc
59. de fapt m-as duce...iarna
60. nu retin numele persoanelor pe care le intalnesc
61. nu-mi stiu numarul de telefon...pe care il am de fo doi sau tri ani
62. nu stiu ce sa mai scriu despre mine
63. am rabdare cu oricine
64. am meditat la matematica trei copii(de-aia se spune ca am rabdare)
65. nu port fuste, nici rochii
66. as vrea sa fac bungi geamping(sau cum sa scrie asta)
67. ...daca ziceam parasutism se interpreta...asa ca ramane bungi
68. nu ma uit la telenovele
69. nu-mi place sa trimit sms-uri
70. trimit foarte rar...si le trimit aiurea, cui nu trebuie(o parte de vina are si telefonu')
71. colectinez brelocuri
72. de oriunde pe unde am fost...am cumparat o iconita sau mai multe...
73. cand am nervi rod unghiile(ce sa mai zic despre mine...)
74. imi plac trandafirii roz
75. si cei galbeni
76. imi place ciocolata amaruie
77. nu beau cafea...beau ness
78. imi place sa fac prajituri
79. sau macar sa incerc
80. nu-mi place sa port bijuterii
81. imi plac ceasurile
82. am 4 ceasuri, care merg...si care nu merg nu stiu cate sunt
83. mi-e frica de dentist
84. cand aveam 6 ani am indurat cu vitejie si curaj o operatie far anestezie
85. de atunci am zis ca nu o sa mai intru in spital
86. mi-am respectat cuvantul
87. daca imi propun ceva reusesc
88. nu stiu ce m-a apucat de mi-am facut blog
89. da daca tot l-am facut...zic sa plictisesc lumea pe-aici
90. nu vreau sa plec din Romania
91. nu m-a intrebat nimeni...da m-am gandit sa zic asa
92. mananc o data pe zi
93. si atunci putin
94. cel mai putin am dormit 30 minute intr-o noapte
95. cel mai mult vro 13 ore
96. nu pot sa dorm in case straine(la colega adica)
97. am un frate mai mare
98. nu ne-am batut niciodata(ceea ce e ciudat...toti care au frati mai mari sau mai mici s-au batut cel putin o data...avem un record la activ)
99. nu-mi plac petrecerile, in care cei care se schimba in haine de petrecere se dezbraca de caracter...

...si uite asa am scris 99 de lucruri despre mine...app ca sa ajungem la 100...imi plac bancurile, alea care te fac un pic sa gandesti...
si pentru ca nu stiu de unde am luat leapsa...cei cinci cititori ai mei daca vor sunt rugati sa o preia...

5 vorbe goale:

julie spunea...

si eu am leapsa asta.
;;)

cum e cu disectia pe broasca?:))

un om simplu spunea...

sa n-aud:)

Unknown spunea...

am citit pana la sfarsit si nu m-am plictisit... daca ai mai fi scris inca 100 de lucruri despre tine tot as fi citit... fara sa ma plictisesc:D si.... cred ca o sa preiau si eu leapsa asta :)

Anonim spunea...

puteai sa scrii si tu 999 lucruri despre tine; nu 99;

un om simplu spunea...

...unii nu sunt capabili sa scrie nici 9

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator