marți, 6 octombrie 2009

revin cu o postare noua pentru a impartasii tuturor faptul ca m-am hotarat la ce dau( la facultate ma refer)...si e mare lucru ca m-am hotarat, momentan, stiut fiind ca sunt foarte sigura pe ceea ce-mi propun si ideile mele sunt destul de ...statornice, adica in momentul in care am zis ceva nu ma razgandesc foarte repede...in fine, sa va spun ce hotarare am luat...dau la ASE
(ma mai gandesc la ce specializare)...si ideea e destul de bine intimparita in chestia aia...cum se cheama...aaa...mintea mea, avand in vedere ca e singura idee care tine mai mult de doua zile fara sa ma razgandesc...oricum facand o incursiune(nu se poate sa nu remarcati limbajul deosebit de artistic pe care il folosesc azi) prin gandurile mele sa va spun ca ieri vroiam sa dau la...arhitectura...tot ieri( dar mai tarziu cu...vreun sfert de ora) vroiam la...Teologie-arta sacra. si de asemenea ieri la sugestia colegului Lucian(care app tre sa faca cinste ca ii fac reclama acilea) mi-a trecut prin gand si jurnalismul.
lasand la o parte idioteniile pe care le pot gandi uneori si sugestiile unora( nu este vorba neaparat de colegu luci) cred ca intre timp ar trebui sa invat...parca tre sa trecem peste chestia aia, care se cheama bac pt a mere la ase, sau teologie, sau arhitectura , sau jurnalism sau ce mi-o mai trece prin minte....in incheiere....succese nebune, celor ce-si doresc!:))

2 vorbe goale:

Unknown spunea...

Sa te ajute Dumnezeu sa inveti bine ,sa iei examenele si in viitor sa-ti foloseasca aceasta facultate.
Am avut si eu o colega de acolo.

un om simplu spunea...

multumesc mult pentru incurajari.Doamne ajuta!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator