joi, 8 octombrie 2009

poate ca am facut blogu' in lipsa de orice alta preocupare...dar acum observ ca in loc sa invat stau si sciu p-aici. A m zis in postul anterior ca nu-mi place sa ma corecteze cineva...asa e nu-mi place, cui ii place, in fond...dar pentru ca azi nu am aceeasi stare de spirit ca si ieri( o fi mai bine, o fi mai rau?) stiu sa primesc si "corecturi" din partea oricui...deci daca aveti ceva de zis referitor la ce am scris pana acum, daca am gresit pe undeva, daca deranjeaza pe cineva, o sa schimb putin registrul, o sa scriu poate lucruri mai serioase, si sper sa nu supar pe nimeni...

"...iar daca azi e mai greu, sa stii ca ceru-i la fel de aproape ca ieri..."

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator