vineri, 9 octombrie 2009

deci...azi nu o sa scriu nimic pe blog...deci pentru ca n-am chef...deci pentru ca mi-e lene...deci pentru ca mi-e somn...deci, etc,etc
deci ....o sa scriu ceva totusi...mi-am dat seama ca n-am scris pe nicaieri cine sunt...deci sunt Nicoleta( cu "n" mare) si cam atat am de zis despre mine...deci , bine daca vrea cineva sa ma vada ( ceea ce nu cred) ar putea aci
P.s...deci cuvantul "deci" este folosit atat de des, intrucat sugereaza, in primul rand, motivul singuratatii, preluat din romantism.deci, daca, in primul paragraf se reia obsesiv, cu insistenta si luciditate are ca efect...deci...monotonia, artificialitatea si uzura formelor....
P.p.s...deci creaza si muzicalitate...

1 vorbe goale:

Anonim spunea...

cati deci ai folosit:)) fara deci nu puteai sa scrii? o sa visez numai deci... deci asta a scris Tasia... deci;))

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator