miercuri, 7 octombrie 2009


pentru ca ieri i-am facut reclama lu' colegu lucian (daca imi corecteaza cineva greselile...ma enervez...si daca ma enervez e...rau ) ansa, daca tot am inchis paranteza si am uitat si ce aveam de zis(scris)...azi o sa-i fac reclama lu'...(care-i fericitu' castigator?) Ioana, colega care m-a chinuit in fiecare an...adik mi-a dat teapa in fiecare an, permitandu-si sa lipseasca si astfel io a trebuit sa indur greutatea de a pricepe tot la mate...(a nu se intelege primitive, integrale si alte banalitati de genu' ci oare cum a zis ala care am vb io cu el aseara ca il cheama?)Trecand peste asta...m-am plictisit sa mai scriu, poate mai revin mai tarziu, intre timp analizati poza
P.S nu stiu pe unde am gasit poza asta, imi cer scuze daca este luata de la cineva dupa blog, promit sa revin cu un link cnd o sa descopar...

7 vorbe goale:

Anonim spunea...

Mijto blog..imi plac gandurile tale..si ..app..colega aia ta de banca..ioana..strumfuliciul ala nebun:X..crazy girl:X..ce ne facem noi fara ea cand plecam la facultate:(...:(

un om simplu spunea...

:((poate nimerim la aceeasi facultate:)

Anonim spunea...

poi stati mah asea k vin si io la facultate(dak iau bac-ul)...sa va fac viata amara si atunci;)

semnat: ioana(strumfulici)

Anonim spunea...

O sa ne despartim cu totii:(..insa asta este..mult noroc in viata la fiecare:-??..:)

P.S:ioana dak nu scriai in paranteza strumfulici nu stia nimeni..:P:P.in fine..ma cert singur pe aici:D..

OVI:D

un om simplu spunea...

astia anonimi, semnati-va ma...sau dati un nume doar de noi stiut(dc vreti sa fiti asa anonimi:))

un om simplu spunea...

aaa...scz...n-am vazut ovi:))

Achmed spunea...

ma lasa joaca si scrie :)))

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator