joi, 24 iunie 2010

titlu

..pentru ca astazi este una din acele zile in care imi aduc aminte ca eu scriu pe blogu asta, desi am tendinta sa-l citesc(prea des), si pentru ca tocmai in ziua asta , ca si in altele nu am timp sa scriu, si nici nu am vreo idee de titlu, am sa pun iarasi cel mai consacrat titlu, din istoria noastra ca popor(de cand s-a nascut el, blogu')
...timp?...nu e...
dar totusi eu vreau timp!!!(daca s-ar intampla de as primi tot ce-mi trece prin cap cateodata , ar fi o tragedie si nimeni n-ar putea oferi ceea ce vreau eu...da asta e alta poveste)
in lipsa de niste putin timp , uitati-va la cateva poze, na
astia se vroiau nori...nori negri si urati...a iesit altceva, ceva de genul...un apus frumos.
dupa cum se poate vedea, a aparut curcubeul, desi inca mai ploua si inca erau nori(vorba cantecului: printre nori. printre nori, printre nori alergam...ma rog)
si asta este un rasarit....
P.S. aici punem punct emisiunii din aceasta seara, va multumim pentru atentie si va asteptam si maine seara(sau peste un an) sa redescoperim tainele ascunse ale...oricui
P.p.s Imi zicea cineva ca ma pricep la scris, postarea asta se vrea un argument pro anticalofilismului...de fapt se demonstreaza cat de prost pot sa fii la un moment dat(aici ma refer la mine, dar aria se poate extinde)

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator