sâmbătă, 12 iunie 2010

...prieteni buni sau prieteni multi

s-a incheiat un capitol ...capitolul Liceu?...sau  o parte din viata noastra?
Am intrat pe portile liceului, cu emotii in clasa a 9a...am cunoscut 27 de copii...am iesit  pe portile liceului cu mai multe emotii decat la inceput, acum ne vrem Maturi...suntem mai copii ca la inceput. In urma cu cateva zile toti ne doream sa scapam, de liceu, de profesori, unii de altii...acum ne pare rau ca s-a terminat, si am da orice sa mai traim emotiile care ne uneau,  fie cand plecam de la biologie, in clasa a 9a, fie cand ne asculta la chimie(bine asta nu stiu daca ne dorim)...gasca nebuna de la 12 h, despre care puteam spune fara rezerve ca singurul lucru care ne uneste este jocul de carti...priveste in urma cu regret ca toate celelalte clase sunt unite, dar noi ...fiecare pe cont propriu...si descoperim in ultima zi de liceu ca ne-a luat patru ani sa devenim si noi uniti, lucru care sa realizat in ultima zi de scoala, si acum trebuie sa ne despartim....oriunde am fi ramanem 12 H...SUCCES la bac pentru toti colegii prietenii!!!
...poti trai o clipa si s-o faci sa-nsemne ceva

4 vorbe goale:

julie spunea...

cat de frumoooos. :x

Florina spunea...

faine poze..felicitari paaaaaaaa

un om simplu spunea...

multumesc:*

Anonim spunea...

fff misto descrierea :x

12 h mereu in inima mea:X
o clasa de nebuni:((
12h va declar absolventi:((

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator