marți, 15 iunie 2010

chestie de dat cu parerea

in urma unui sondaj efectuat pe un esantion de ...vreo 10 persoane, care au raspuns la urmatoarea intrebare:
CE MUZICA CREDETI CA ASCULT EU ACUM? (de mentionat , intrebarea a fost pusa in ziua dinaintea absolvirii...mai spre seara asa...)..si astea au fost raspunsurile

Nycoletta Nycoletta: bre ce muzica crezi ca ascult acuma?
Deea:...aaa dan puric? :-??
Nycoletta Nycoletta:aoleu..pai daca o luam asa...bine ca nu ai zis, constantin brancusi

Nycoletta Nycoletta:hai zi repede ca imi trebuie mie
Mihnea Costin: asculti rock:)
Nycoletta Nycoletta:nope...mai ai o sansa
Mihnea Costin:...nici macar peppers???
Nycoletta Nycoletta:hai ca trec mai departe

George: bizantina...hai ca io stiu:P
Nycoletta Nycoletta: stii...da acum nu ascult bizantina
George:mai am o sansa?
Nycoletta Nycoletta: nu...sorrea

Nicusor: nitel rock
Nycoletta Nycoletta: nu bre...ti-am zis ca m-am lasat
Nicusor:...bizantina?
Nycoletta Nycoletta:..nu

Alina Dulcik: o manea, da nu vrei sa recunosti
Nycoletta Nycoletta: de ce te-oi fi intrebat:-?

Andrei Laurentiu: lady gogu?
Nycoletta Nycoletta::))
Andrei Laurentiu: gaga, gaga, gaga...asta ar merge ca refren...i'm a big big girl ...si ref: gaga gaga
Nycoletta Nycoletta:eu vorbeam serios...
Andrei Laurentiu: si eu

Cosmin: tu asculti muzica?
Nycoletta Nycoletta: DA
Cosmin: ai ma pe bune acuma...chiar asculti?
Nycoletta Nycoletta: ...las-o balta
Cosmin: metallica...io stiu

Crissa Cristina: dan puric
Nycoletta Nycoletta: off...esti a doua care-mi spune asta
Crissa Cristina: inseamna ca te mai cunoaste cineva la fel de bine ca mine:)
Nycoletta Nycoletta: de data asta ascultam muzica, de altfel si intrebarea a fost :CE MUZICA CREZI CA ASCULT ACUM?
Crissa Cristina: am zis, dan puric

Si cam astea sunt raspunsurile date de cei ..intevievati. Ce sa zic, ma cunosc...stiu ce genuri de muzica ascult...dar nu stiu cu ce se ocupa mai concret Dan Puric...in fine, ascultam Grigore Lese...

2 vorbe goale:

Anonim spunea...

d33a:poi cred k voltaj sau dan puric...:D:P

Irina spunea...

dan puric e actor :P

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator