duminică, 21 februarie 2010

hotarare

am hotarat saptamana trecuta ca nu o sa mai intru deloc pe internet, nu o sa mai aprind calculatorul deloc.Cine-ar fi vrut sa vobeasca cu mine a vazut ca nu a putut...am intrat in week-end, si promit....solemn ca este ultima data...ma retrag, din spatiul....online, si ma apuc de invatat bre ca asa nu se mai poate...cum spunea un mare clasic in viata " scoala asta ma omoara incet da' sigur".Dar inainte de a ma retrage am de facut niste mesaje pentru urmatorii...indivizi, doua puncte
1.pentru colegu care face cele mai proaste glume, ia sa vezi matale reclama negativa...pai asa bre, se poate asa te joci tu cu nervii mei, tin sa te anunt ca porecla lu' colegu pamela dobi Ciprian  a venit tot dupa o gluma de genu'...ai grija ca ne suparam;
2. pentru individul amintit mai sus, Ciprian ..nu stii sa multumesti...noroc ca nu citesti blogu asta, si asa pot sa te fac cum vreau eu...asta da avantaj;
3. cine are nevoie de ceva, are chef de vorba sau, ma rog , vrea sa ma deranjeze cu orice pret..la telefon nu renunt, inca ma gasiti ...inca raspund(da' nu oricui)
si pentru ca asta e ultima postare din sezonul asta, tin sa precizez ca am schimbat si sablonul , am ales unul mai colorat, si melodia din playlist, pentru ca ma simt bine...n-am motiv dar ma simt bine, sunt bine dispusa.
si inca ceva ...o realizare pe plan personal...am facut singura mamaliguta....deci pentru cei  cel care nu ma credea(u) in stare: sac, si conform traditiei locale, is buna de maritat...(care m-o lua, saracu=))
P.S. n-am zis ca respect traditia locala, dar daca se zice, na acuma nu-mi permit sa ma contrazic cu batranii satului:))....colegu' iti iei reclama negativa, pentru tine fac exceptii si mai intru o data special ...da special

2 vorbe goale:

denisia spunea...

Şi eu ştiu să fac mămăliguţă...
o seară frumoasă.

un om simplu spunea...

multumesc la fel:)

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator