miercuri, 10 februarie 2010

asta sunt

..asta gandesc, asta vreau...sa vad oameni multumiti chiar daca viata le-a dat un sut in...visurile pe care si le-au facut, pe care nu cred ca le vor vedea implinite, pentru ca nimeni nu-i ajuta. Candva si eu asteptam sa primesc ajutor, si inca mai astept, dar nu ma bazez niciodata doar pe ajutorul primit..sau poate ca da...dar stiu ca ma straduiesc, ma chinui pana la epuizare si nu renunt sub nici-o forma. Poate ca merg dintr-o extrema in alta, poate nu e bine dar stiu ca fac tot ce pot, stiu ca nu am gresit din cauza cuiva ,am gresit doar din pricina vreunei neputinte, pe care sper ca maine s-o inving, iar daca nu maine, cu siguranta intr-o alta zi, caci daca nu am avea incredere ca ziua de maine s-ar putea sa fie mai buna ca cea de azi, indiferent de prognoza meteo si de ceea ce zice horoscopul, daca nu traim cu speranta ca Cineva are grija de noi, chiar daca noi suntem indiferenti..cineva ne ajuta fara sa vrea sa ii multumim, daca nu mai credem...degeaba gandim, degeaba vorbim...degeaba traim

2 vorbe goale:

mihnea spunea...

si de unde vine multumirea asta, cand nu avem puterea sa ne ridicam din groapa in care am cazut???

un om simplu spunea...

tu, un student la Teologie, ma intrebi pe mine unde sa cauti puterea de a te ridica din groapa neputintelor???

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator