luni, 4 ianuarie 2010

TITLU

ce tare poa' sa fie sa n-ai idee ce titlu sa pui...in situatia asta titlul este titlu, cea mai geniala idee pe care pot sa o gandesc la momentul asta T zero.Mai am si alte idei, dar cei 8 care de fapt sunt 7...de fapt sunt 5 care citesc constant blogul asta+ colegu' Luci, or sa ramana marcati profund de ele.Oricum asta si vreau...in primul rand vreau sa-mi fac un hotel...da' unul ca lumea de 5*****; locatia hotelului ar fi Sinaia, si numele ar fi HOTEL MAREA NEAGRA. Cred ca nu mai exista niciunul cu numele asta in Sinaia, si as avea sanse destul de bune sa reusesc, mai ales ca o sa punem la dispozitia celor ce vor sa se cazeze la noi, sansa de a vedea ceea ce nicaieri nu au sa mai vada si anume, doua puncte
  1. intreceri intre hipopotami (desigur o sa va intrebati, daca toate astea sunt posibile in Romania,...desigur numa la Hotelul Marea Neagra din Sinaia)
  2. lupte intre soricei de rasa qprjhsgr( daca nu ati auzit de rasa asta, o sa aveti ocazia sa vedeti la Hotelul Marea Neagra din Sinaia)
  3. de asemenea puteti vedea serpi...serpisori...nu va temeti in Romania serpii sunt total inofensivi, ei sunt crescuti pentru miere, lana si ca animale de companie
Toate acestea si multe alte surprize veti gasi la hotelul nostru.Nu mai astepta hai si tu la hotel Marea Neagra din Sinaia, ca nici nu stii ce pierzi...daca nu vii pierzi...nu stii ce pierzi...daca nu vii nu stii ce pierzi...daca vii stii...
stii..si castigi

26 vorbe goale:

Florin spunea...

Vreau sa fac o rezervare pentru 2 saptamani :)

un om simplu spunea...

nu pot sa cred ca n-am zis nimic despre preturi...
despre preturi...VA URMA!!!

Florin spunea...

Pff... Si eu imi faceam sperante ca e pe gratis, dar sper ca sunt macar reduceri.:D

un om simplu spunea...

da...reduceri mari...mari reduceri...pentru vizionare spectacolului cu serpii, caci e un adevarat spectacol, pentru cursa cu hipopotami si pentru traversarea romaniei de la nord la sud pe jos...10.000...(trei la 10.000, aveeeem):))

Florin spunea...

Mi-ar placea sa calatoresc pe jos. Sa merg prin paduri pesteri, chiar si pe sub pamant daca se poate :))

un om simplu spunea...

uite ca avem ceva in comun:))

Florin spunea...

Era normal sa nu avem? :)

un om simplu spunea...

poi pana acuma...asa am avut impresia:)

Florin spunea...

Oamenii mai seamana intre ei. Poate doar prin simplul fapt ca sunt oameni, dar ca 'arhitectura' tot seamana intre ei.
Ca daca eu eram porc si tu gaina nu prea am fi avut nimic in comun.

un om simplu spunea...

...ma uimesti

Florin spunea...

Probabil te uimesc pentru ca nu imi exprim coerent ideile, intr-o forma ma simpla. Imi pare rau.

un om simplu spunea...

de fapt ma uimesti prin maniera in care vorbesti...te exprimi asa cum trebuie...dar incepi frumos si spre sfarsit...o dai in bara...sorry:(

Florin spunea...

Cam asta e stilul meu sa o dau in bara sau sa ma inec la mal :))
Ce sa facem...? asa sunt oamenii sau cel putin doar eu... imi pare rau.

un om simplu spunea...

iti pare rau pentru ce esti??...n-are de ce, fii multumumit de tine indiferent ce ar fi, zic si eu

Florin spunea...

Nu. Imi pare rau pentru cum sunt, pentru partea neegativa a mea.
Daca mi-ar parea rau pentru ce sunt ar insemna sa ma neg pe mine insumi, sa nu fiu demn pentru a fi om.

un om simplu spunea...

...ok...imi place cum gandesti, nu credeam ca mai gandeste cineva(un baiat) asa...bravo

Florin spunea...

Stai linistita ca sunt destui baieti care gandesc folosindu-si capul de pe umeri.

un om simplu spunea...

...aproape ca imi parea rau ca nu ti-am dat numarul de telefon...iar ai dat-o in bara cu replica asta

Florin spunea...

Crezi că printre obiectivele mele e să dețin vreoun monopol? Sau cu alte cuvinte, crezi că mi-aș dori să fiu singurul cu capul pe umeri? Nu.
Îmi doresc să fiu printre cei care gândesc "foloșindu-și capul de pe umeri", dar în niciun caz singurul.

un om simplu spunea...

nu inteleg de ce va sperie, ideea ca ati putea sa fiti diferiti de altii, cand lucrul asta e bun...de ce sa copiez dupa altul cand stiu ca ce fac eu este bine...doar pentru ca "asa se face", nu este un motiv bun, sau cel putin nu este de ajuns, sa renunt la ceea ce stiu...efectul de turma nu este nicicum dovada ca o persoana gandeste, cand nu este capabila sa-si apere parerile, credintele, valorile...vreau sa intalnesc o persoana care sa spuna raspicat si sigur pe el SUNT CEEA CE SUNT, NU CEEA CE AS FI VRUT SA FIU, sau ce vor altii sa fiu...

Florin spunea...

Si pe cine sperie, mai exact, ideea asta de a nu copia?

Florin spunea...

Ori am scris eu, ori înțelegi tu, turcește :). Tind să cred mai de graba prima variantă.

un om simplu spunea...

ideea asta sperie pe toti, pentru ca daca nu te iei dupa altii, esti catalogat a fi...ciudat
daca esti tu insuti esti, ciudat, pentru ca de cele mai multe ori sunt foarte multe diferente intre oameni, diferente care noi vrem uneori s nu fie...adica, atunci cand vrei sa impresionezi pe cineva, ii spui calitatile tale...laasam pe ceilalti sa descopere la noi, dor ce vrem, doar ce este bun...dar noi suntem asa cum suntem, avem si calitati si defecte si bine ar fi sa stim adevarul, nu aparenta


"Îmi doresc să fiu printre cei care gândesc "foloșindu-și capul de pe umeri", dar în niciun caz singurul"...u zisesi asta, daca ai "risca" sa fii singurul, ai renunta la, a gandi???

Florin spunea...

Are 2 taișuri afirmația mea.
Nu îmi doresc să fiu singurul care să 'aiba capul pe umeri' pentru că asta ar însemna egoism (să îmi doresc să am parte de lucruri bune și alții nu). Totoși asta nu inseamnă că dacă toată lumea ar fi într-un fel trebuie să fiu și eu ca ei.

Referitor la ce ai inteles tu, mulți tindem să imitam pe alții, să fim ca alții. De fapt, pentru a face parte dintr-un grup trebuie să ai trasaturi comune cu cei din grup. Cel mai banal exemplu este cu cei care se apuca de fumat din cauza de anturajului. Și chiar ajung să se schimbe complet pentru că doresc să fie și ei ca alți, dar care nu sunt exemple de urmat.

un om simplu spunea...

ok..hai ca pana la urma iti fac reducere...cate zile zici ca vrei sa stai la hotel?:))

Florin spunea...

14 zile doresc să stau și aș vrea bilete în primul rând la întrecerile între hipopotami și o căciulă din lână de șarpe cadou. :)

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator