vineri, 22 ianuarie 2010

Leapsa

...gasita pe cel mai anticalofil blog...desi nu pare total impotriva scrisului frumos...da el stie mai bine
asa ca,uimiti-va

Luaţi cartea cea mai la îndemână şi deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.
"acea conditio valachiae essendi, conditia valaha de a fi"...zise Dan Puric, despre "Omul frumos"
(si am pus si ghilimele...)
Fără să verificaţi , cât e ora?
..pai zic...ar fi cam 19:30:-??
Verificaţi:
19:45...ma orientez usor cred...stai ca s-a facut 19:46...
Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă):
cu noua cojoace+trei veste+cinci perechi de sosete+una bucata ceas=pijamale cu ursi rosii...
Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?
la blogu' de unde am preluat-o (tre sa mai pun link' o data??)...a nu, ma uitam la ceas, are un nustiuce...ciudat...
Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
pe Hrusca...imi canta ceva la ureche(Doamne, tineri mai eram...cand fugeam din rai pe geam...)hai gata ca ma apuca melancoliile specifice batranetii...
Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?
pai...am... fusei la scoala...tu nu-ntelegi ca am fost la scoala...la scoala...hai ca ma enervezi...azi ma'...azi am fost...
Ce aţi visat ieri noapte?
...buna intrebare...
Când aţi râs ultima oară?
cand am citit intrebarea precedenta...(auzi ce-am visat?...c'mon)
Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?
pe peretele care reprezinta nordul geografic, si sudul magnetic(sau asa ceva)este...nimic
pe peretele...unul dintre 'ailalti...este o icoana...si pe ultimu perete este un tablou...am camera triunghiulara, pe bune
Dacă aţi deveni mutimilionar peste noapte, ce aţi cumpăra prima dată?
ai mancat un "l" la un cuvantul multimilionar(...adicatelea io am dat copy+paste ca doar nu-l scriam iar)...oricum as cumpara, o pereche de carti de joc ca alea cu care jucam noi in pauza s-au indoit,si astia taie direct saptaru'...(doar daca as deveni multimilionar as face gestul asta, ca altfel io nu arunc banii pe prostii...rusinica bre la astia care dati banii pe carti de joc)
Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
pai am avut de gand sa ma uit la el, da' a inceput o emisiune cu Dan Puric, si am renuntat la film..deci nu se pune
Ati văzut ceva ciudat azi?
da...tre' sa zic ce?
Ce părere aveţi despre acest chestionar?
e leapsa nu chestionar, sorrea
Spune-ne ceva ce nu ştim încă?
mai bine va arat...ia intrati acilea sa vedeti, ca in curand nu o sa mai aveti unde sa intrati sa vedeti...da daca intrati...vedeti ...v-ati prins
Prenumele copilului dvs. , dacă ar fi fetiţă?
n-ar fi fetita...
Şi dacă ar fi băiat?
ana-maria
V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?
nope
Ce aţi dori să vă spună D-zeu la porţile Raiului?
"imi place despre tine...ai un blog super ca lumea, du-te si scrie acolo ca asteapta cititorii(sunt ei cinci, da' tre' sa citeasca).Si referitor la Dan Puric...si astfel discutia se lungi la nesfarsit...
Dacă aţi putea schimba ceva în lume ce aţi schimba?
mentalitatea oamenilor...sau pe a mea, ramane de vazut
Vă place să dansaţi?
nu stiu sa dansez...asta nu inseamna ca nu dansez
George Bush?
ce-i cu el?
Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
ca atunci cand este stins are o luminita rosie.


2 vorbe goale:

mihnea spunea...

tu ai ceva cu Dan Puric asta...

un om simplu spunea...

destept omu' ce sa-i faci...ai avea ce invata daca l-ai asculta

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator