luni, 25 ianuarie 2010

nu te-as sfatui...

...sa ma contrazici, cand am dreptate.Si nu pentru ca eu am impresia ca mereu am dreptate, ci pentru ca atunci cand am, nu cedez sub nici o forma. Stiu ca cel care este mai destept cedeaza primul, dar chiar nu cred ca daca am dreptate trebuie sa renunt la un adevar pe care il sustin.Asa ca daca nu vrei sa intri in polemici, nu te inhama sa ma contrazici. Cand stiu ca am gresit recunosc, cand stiu ca nu am dreptate cedez....dar cand vine vorba despre lucurile pe care le respect, oamenii pe care ii admir, si in care cred...cer voie sa fiu lasata sa le respect , sa le admir, si sa cred in ele, fara sa te crezi tu mai destept pentru ca nu ai aceeasi parere, pentru ca tu nu te ghidezi dupa nimic in viata, pentru ca tu nu ai nevoie de nimeni drept model, pentru ca tu....nu crezi(nu vrei sa crezi), nu vrei sa respecti,si sa admiri ce merita sa fie admirat. In punctul asta nu te-as sfatui sa ajungi, nu ca ar conta ce-ti zic, dar cu riscul ca postarea asta sa fie degeaba, tot iti zic..tie...care nu ai nevoie de nimeni si de nimic...care nu crezi, in nimeni....care nu ai incredere in nimeni..care nu ai prieteni...nu ii ai pentru ca nu ii respecti, pentru ca vrei sa fii singur...chiar vrei...
...to be continuend(asa ca sa schimb un pic registrul)


P.S. nu e dedicat nimanui ce am scris aici...dar am scris pt un "tu" pe care l-am gasit deseori in mai multi oameni...stiti voi...aia mereu "mai buni"...eu sunt printre ai' mai mici, care nu stiu multe lucuri

6 vorbe goale:

mihnea spunea...

stiu ca am mers cam departe...dar totusi eu aveam dreptate...nu zic ca tu nu ai avut argumentele tale, da recunoaste si tu o data ca nu e bine ca tine

un om simplu spunea...

daca stii , e bine...dar daca in continuare sustii acelasi lucru, inseamna ca nu stii...vorbesti degeaba p-aici

mihnea spunea...

imi pare rau ca am fost un prost...daca mi-ai raspunde la telefon,si mi-ai da ocazia sa-ti arat...

un om simplu spunea...

ai avut sansa ta si n-ai stiut sa profiti de ea...n-ai fost prost ...doar ignorant

mihnea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
un om simplu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator