luni, 2 noiembrie 2009

neşte lucruri care ma 'nerveaza

cum astăzi n-am ce face...da n-am deloc, ma plictisesc intr-un hal in care nici nu poate fi descris( halul)...impartasesc acilea cu lumea care n-are ce face si pierde vremea pe bloguri,zic neste treburi esentiale pe care trebuie sa le stii ca sa nu ma nervezi( ca am mai zis o data ca fac rau cand ma enervez).Deci daca ai caine nu ma risc sa devenim foarte apropiati...daca ai nume de caine,la fel...daca ai pisoi...(nu ma risc stiut fiind ca pisicile nu se inteleg bine cu cainii... si deci concluzia e fireasca), daca ai orice altceva ar trebui sa ma faca (sau nu la prima vedere) sa ma gandesc la vreun caine pastreaza distanta...deci neste alte lucruri care ma enerveaza, nu ma intreba de mai mult de...2 ori in 10 minute :"si tu ce mai zici",daca ma vezi ca tac, nu ma intreba orice ar fi cum stau cu dragostea...mai bine nu ma intreba nimic si iti spun eu ce vreau,zic(...da mai bine te duci in padure...asta asa ca dedicatie pt colegu ciprian,stie el:))mai continuam si maine episodu' 2, zic...
P.s. ca sa nu existe confuzii n-am nimic cu cainii, dimpotriva ei au ceva cu mine...

1 vorbe goale:

Anonim spunea...

era odata un bank cu romani si turci...romanu era in fantana si turcu deasupra(k de obicei) fantanii si vb sg sa arunce bomba sau nu la care romanul sp..."da mai bn ma dk in padure"
io ciprian alias "mai bn ma dk in padure"

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator