sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Atenţie, câine rău!



Deci...întrucât o serie de interpratări au deformat înţelegerea ...titlului meu(şi au fost multe interpretări, da multe, multe, zic)trebuie să se ţină cont neapărat de povestirea "Cum să faci rost de un câinerău,da rău,rău,zic".Şi aşa mergem cu firul naraţiunii până în frumoasa zi de...ultima zi de şcoală înainte de vacanţa de crăciun( care tocmai d-aia era frumoasă, da frumoasă, frumoasă, zic), când un băiat pe numele lui Frate-miu, se intâlneşte cu o fată pe numele ei...Aia-cu-căţei, care avea trei sau patru caţei mici pe care vroia să-i doneze(purtând anunţul:donez câine,rasă comună, 100 Ron, negociabil), deoarece le murise mama, da le murise rău, rău,rău,zic.Şi Frate-miu,băiat bun din fire, care s-a gândit să ia unul dintre căţei, căţelu' meu adik şi astfel Aia-cu-căţei rămânea cu restu, adik doi sau trei, care erau ei fraţii lu ăsta al meu.Frate-miu l-a luat cu încredere că se va face mare, da mare,mare,zic...şi astfel el va apăra lumea de hoţi si bandiţi(mai exact lumea din jurul casei noastre)şi vine Frate-miu acasă cu frumosul căţel care de pe atunci nu-mi plăcea despre atitudinea lui, între timp căţelu adik fratele la ăia 2 sau 3 care îi rămăsera lu Aia-cu-căţei, are aproape ...fermecătoarea vârstă de 1 an...ceea ce-nsemnă că a ajuns la vârsta maturitaţii.Despre el este un câine rău, da rău, rău,zic.
hai gata c-am scris prea mult

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator