duminică, 4 iulie 2010

pai cum???

cum se face ca aceia care vorbesc de respect nu respecta pe nimeni...aceia care le stiu pe toate, pentru ca sunt genii(trebuie sa recunoastem ca mai sunt si genii prin jurul nostru) nu stiu sa deschida gura sa-si salute prietenii...cum se face ca valorile nu sunt valori?...cum se face ca zacem intr-o groapa adanca pe care o consideram normalitate si nu vrem sa ne ridicam de acolo , dar le spunem altora  sa se ridice...cum se poate ca oamenii sa fie atat de fatarnici...la ce le foloseste?...de ce trebuie sa minti...domne minciuna are valoarea ei, ea trebuie spusa sa te scoata dintr-un mare raha necaz, nu asa ca sa te afli in treaba...exemplific :un caz concret na, daca ceri cuiva ceva, iti va spune ca "nu pot ca trebuie sa plec peste sapte mari , sapte tari...", de preferat nu vreau sa-ti dau, iesi afara din casa mea ca te omor n-am. Eu personal, nu ca ar interesa pe cineva , dar  prefer o injuratura sincera decat o minciuna fatarnica.Si iarasi pentru exemplificare : am avut doi profesori : unu ni se adresa cu "dragalasii","frumosii" si alte asemenea apelative si unul ne spunea "ba prostilor", simteam ca asta din urma ne iubeste mai mult decat cel care ne spunea dragalasii, macar el era sincer .Daca printre "calitatile"  de care esti atat de mandru este  minciuna, e musai sa nu fie singura...faci tu loc si pentru niscaiva ignoranta.Ca incheiere, la o postare atat de dura, in urma careia s-ar putea ca multi sa-si schimbe oarecum parerea pe care o aveau despre mine...tineti minte...chiar nu ma intereseaza.

P.s.tu ala , despre care am scris aci...si nu ma gandeam sa iti dedic vreodata  vreo postare pe blogul asta, si inca una negativa...tu iti permiti luxul sa astepti sa fii ales?tu chiar crezi te va alege cineva...EU...EU CAUT ALTCEVA...imi pare rau, dar m-ai dezamagit...

1 vorbe goale:

Unknown spunea...

Faci un link exchange sau schimb de Banner cu blogul http://sanatatesiviata.blogspot.com ? Daca da lasa-mi un comment pe blog! Titlu Blogului: ,,Sanatate si viata'' Multumesc!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator