vineri, 14 mai 2010

inteligenta fenomenologica

pentru ca sunt anumite zile cand ma apuca ceva crize..cred ...nici eu nu stiu cum sa descriu...cand trebuie sa ascult muzica(cand spun muzica ma refer la Sting)...cand sufar de exces de sinceritate, cand spun chiar tot ce imi trece prin cap (dovada postarea asta), cand nimeni nu ma poate supara, oricat de mult s-ar stradui, cand pot sa recunosc fara nici cea mai mica rezerva ca am orgolii extraordinar de mari, peste care nu trec, cand i-as zice chiar si colegului Dobi Ciprian(daca nu as vrea sa ii fac reclama negativa), ceea ce stie Marina si el nu(mai insista bre)...cand pot sa imi recunosc cele mai mari defecte ca fiind ...faptul ca sunt cel mai uituc om,( din istoria noastra ca popor)..si cel mai ciudat din cauza asta, pentru exeplificare : niciodata nu retin numele persoanelor pe care le cunosc, DAR retin data nasterii :_??)...s.a....As mai avea de zis multe dar...sa zicem ca daca e cineva curios sa ma intrebe personal...si ce sa mai..sunt bine dispusa azi...
P.S.ASTA ESTE O POSTARE CARE ANUNTA INTR-UN MOD CU TOTUL  SI CU TOTUL DEOSEBIT CA URMEAZA RECLAMA NEGATIVA A LU' DOBI...
P.P.S de fapt este o postare in care se evidentiaza structura unui text narativ, si anume:perspectiva narativa/viziunea(narator omniscient-eu, personaj-narator-tot eu, narator "martor"-eu); personajele (principal-eu, secundar-eu, episodic-dobi)...sau cum sa pui un titul care n-are nici-o legatura cu continutul.

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator