duminică, 23 august 2009

Vara la tara...

Mergeam la munte zilele trecute, (ca mai toata vacanţa...doar la munte) si am cunoscut oameni deosebiţi, foarte simpli şi frumosi in simplitatea lor..oameni frumoşi, în care poti sa te încrezi si carora le poţi povesti orice cu încredere. Am lăsat acasă tot ce e rău şi urât...acasă unde toată lumea bârfeste pe toată lumea (un obicei foarte urât dacă mă întrebaţi pe mine, dar asta e doar o parere personală)...În fine...cum ziceam mă dusei la munte , şi pe lângă oameni puri am cunoscut frumuseţea locurilor,...stiam eu ca astfel de oameni se găsesc tot mai rar dar sa vedeti locurile...si brusc mi se terminară mica excursie si am poposit acasă...unde cine ma astepta?...Bunii mei vecini care aveau ceva de făcut pe lânga mine nu ştiu sigur ce , dar ideea era sa ma scoată din sărite , şi aproape că au reuşit... în mare măsură.Dar să va povestesc despre vecinii mei, care vorbesc o română dulce, un pic alterata de accentu' de Buzau, pe care îl vad o data pe an cand începe şcoala ăla mic, (bine de doua ori ca de Paşti tre' să aiba copilu' ceva nou).Deci vecinii mei trebuie sa stie neapărat ce maşina , cine a condus ,de unde era, da ce-o fi căutand la vecinu' de la colţ. Acestor vecini ,in special unuia , care vorbea cu un bun amic al sau,spunându-i intr-o romana dulce :"ba, boule!!!" , am încheiat citatul ,am sa îi transmit nişte sfaturi:
1.Niciodată să nu te speli pe dinţi (oricum asta nu cred că se întâmpla prea des)...ei, dinţii, trebuie sa stralucească...ca aurul...galbeni ca aurul, si daca te speli pe dinţi adio luciu;
2.Să nu te mai speli ,în general să nu te mai speli, că se zice că apa conţine...bacterii...multe...da' în schimb dai cu spray...mult(că face bine la sănătate, şi se uită şi gagicile la tine)
Da' tu ştiai deja banalitatile astea, off...cum am putut sa uit...si cum de mi-am permis sa iti dau eu sfaturi(aaa ...stiu dupa deviza iubeşte-ţi aproapele, da' să nu afle nimeni..că pân' la urmă ăsta e semn de iubire..tre' să fii chior să nu-ţi dai seama)

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator