duminică, 23 august 2009

Sub cerul prea strain si prea inalt

Suntem mulţi dar ne cunoaştem atât de puţin...de fapt nu ne cunoaştem deloc dar avem impresia că dacă am văzut un singur gest , cunoaştem o persoană mai bine chiar decât se cunoaşte ea insăşi. Eu spre marea mea ..ruşine... cred nu mă cunosc nici pe mine foarte bine...nici eu nu mai ştiu ce vreau(pe cine?), nu mai ştiu ce să fac....nu mai am timp...sau am..sau nu vreau să mă gândesc cât de repede trece timpul..sau ..nu stiu. Dacă acum ştiu că vreau să plec undeva unde ştiu că dacă n-am să plec acum, n-am să mai ajung acolo poate niciodată şi mă împiedic de ...bani...pe care nu îi am...sau poate nu vreau destul de mult să ajung acolo .Oricum...nu fac decat sa ma plang mereu...imi iau prezentul de mana si mi-l port departe pe unde n-au fost niciunii...asa ca sa-mi fac in ciuda...
"Prea uşor pierd vremea
Şi prea greu strâng banii,
Să mai ştiu ce-nseamnă preţul unor ani."
( http://www.youtube.com/watch?v=tmzoN_afPGk&feature=PlayList&p=B7ABCCE82BB1E4AB&index=0&playnext=1 )

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator