joi, 12 august 2010

intrebari existentiale

  • numa' eu am in lista de mess specimene cu poze facute in baie, care privesc melancolic , cugetator in oglinda (intrebandu-se: "cine-i boul din fata mea?"), cu nume inspirate din breasla celor care fredoneaza frenetic "oooooooooooooooof viata meaaa" gen: smekher, bartibo$$. gutza barosanu, digey bibi ,SuNt-Sm3ch3r -b@ros@n...s.a., care au status neaparat "multi ma uraste , pentru ca nu poate sa fie ca mine", "talentul meu este fara numar, fara numar, fara numar..." , urmat de un www. , pentru ca le"place" sa fie scris pe albastru(pai daca e gratis, de geaba...si arata si bine...de ce sa nu fie)?
  • de ce cand m-am trezit nu mai dormeam?
  • doar pe mine ma mananca tantarii, cu sange rece?...daca sunt eu prin preajma, stati linistiti, toti tantarii trag la mine(cel putin pe o raza de 100 m in jurul meu)...vorba 'ceea:"fereste-ma , Doamne, de tantari, ca de fluturi ma feresc eu"
  • daca cineva se uita la tine, si are impresia ca tu n-ai vazut ca  te-a vazut, si dupa fuge la 1000000 m, km.., mai incolo inseamna ca te respecta enorm, si de-asta o sa-ti spuna dupa-aia..."ai fost si tu acolo?...bai cum mama naibilui de nu te-am vazut?..inseamna ca te crede prost?...sau mai chior decat esti de fapt?
  • daca minunatia de catel, pe care il detin, proprietate personala(s-au dus vremurile cand consideram ca face parte din familie...acuma intra la proprietati personale, la fel ca si...ceasul...a nu ca la asta tin prea mult..ca si telefonul, sa zicem)...de trei zile-ncoace, gura nu-i mai tace...nici iarba nu-i place(iarba oricum nu mananca decat cand il doare capul, si asta o stiu pentru ca imi cunosc catelul), si a avut si 2 tentative de suicid, prin strangulare cu zgarda din dotare..inseamna ca are o depresie?
  • daca dimineata, si in cursul zilei , oricand ...primavara, vara, toamna, iarna...cand privesti in jur vezi ceata(si nu te afli neaparat in bucatarie, sau afara, unde chiar e ceata)...inseamna ca ar trebui sa schimbi ochelarii? sau ca sunt fenomene meteorologice extreme, care sunt vizibile intr-o incapere, oricare ar fi?
  • calculatorul meu are ceva daca incepe sa iasa fum din el?...sau e in depresie?(merge si foarte greu, de-asta..poate s-a saturat si asta de viata...oricum eu il sustin si il incurajez mereu..."hai ma ca se poate si mai bine ","mergi si tu mai repede, nitel, ca pot sa vorbesc si urat cu tine , daca nu intelegi de vorba buna"-ceea ce nu s-a intamplat niciodata...cand se inchide singur, sau cand pica netul...parca iti vine sa-l feliciti)(si na, ca am inchis paranteza, desi nimeni nu ar fi crezut ca asta este posibil)
  • ar trebui sa mai pun multe intrebari aicia?

0 vorbe goale:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 franturi de ganduri. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator